Chuyển đến nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Chuyển đến chân trang của trang web
Tên cơ quan chủ quản: Trường Đại học Mở Hà Nội
Tên cơ quan báo chí: TẠP CHÍ KHOA HỌC TRƯỜNG ĐẠI HỌC MỞ HÀ NỘI (Journal of Science Hanoi Open University).
Website: https://jshou.edu.vn
Ngôn ngữ
English
Tiếng Việt
Tìm kiếm
Đăng ký
Đăng nhập
Giới thiệu
Lịch sử hình thành
Nhân sự
Các số báo
Hướng dẫn
Thể lệ bài viết
Quy trình
Đạo đức xuất bản
Gửi bài
Gửi bài
Liên hệ
Ngôn ngữ
English
Tiếng Việt
Tìm kiếm
Đăng ký
Đăng nhập
Trang chủ
/
Lưu trữ
/
2025: Số 131 tháng 09 năm 2025
2025: Số 131 tháng 09 năm 2025
RESEARCH MODELS RELATED TO PERSONAL PSYCHOLOGICAL FACTORS INFLUENCING STUDENTS' ENTREPRENEURIAL INTENTIONS
1
File bài NCKH
PROMOTING INTERDISCIPLINARY RESEARCH WITH DATA SCIENCE IN VIETNAMESE UNIVERSITIES: CURRENT SITUATION AND ORIENTATION
12
File bài NCKH
WRITING APPREHENSION AND WRITING SKILLS AMONG ENGLISH-MAJOR STUDENTS: A CORRELATION-BASED APPROACH
24
File bài NCKH
FACTORS AFFECTING STUDENTS' SATISFACTION WITH THE TRAINING QUALITY AT CAN THO TECHNICAL ECONOMIC COLLEGE
34
File bài NCKH
APPLYING SPEECH RECOGNITION TECHNOLOGY IN TEACHING SPEAKING SKILL AT THE UNIVERSITY OF LABOUR AND SOCIAL AFFAIRS
43
File bài NCKH
IMPROVING ENGLISH SPEAKING SKILLS FOR NON-MAJOR STUDENTS THROUGH EXTRACURRICULAR ACTIVITIES AT HANOI OPEN UNIVERSITY
52
File bài NCKH
USING ENGLISH STORY JOKES TO ENHANCE CLASSROOM INTERACTION IN TEACHING SPEAKING SKILLS TO SECOND-YEAR STUDENTS AT THE FACULTY OF ENGLISH, HANOI OPEN UNIVERSITY
61
File bài NCKH
CONSTRUCTIVIST TEACHING TO FOSTER CRITICAL THINKING IN GRADE 5 ENGLISH: A CASE STUDY AT THANH PHU PRIMARY SCHOOL
71
File bài NCKH
THE EFFECTS OF SHADOWING TECHNIQUES ON GRADE 11 STUDENTS' ENGLISH SPEAKING SKILLS IN A HIGH SCHOOL IN PHU THO PROVINCE
81
File bài NCKH
THE EFFECTIVENESS OF KAHOOT! IN IMPROVING VOCABULARY FOR FIRST-YEAR ENGLISH MAJORS: A CASE STUDY AT A PUBLIC UNIVERSITY IN HANOI
91
File bài NCKH
Loading...