Chuyển đến nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Chuyển đến chân trang của trang web
Tên cơ quan chủ quản: Trường Đại học Mở Hà Nội
Tên cơ quan báo chí: TẠP CHÍ KHOA HỌC TRƯỜNG ĐẠI HỌC MỞ HÀ NỘI (Journal of Science Hanoi Open University).
Website: https://jshou.edu.vn
Ngôn ngữ
English
Tiếng Việt
Tìm kiếm
Đăng ký
Đăng nhập
Giới thiệu
Lịch sử hình thành
Nhân sự
Các số báo
Hướng dẫn
Thể lệ bài viết
Quy trình
Đạo đức xuất bản
Gửi bài
Gửi bài
Liên hệ
Ngôn ngữ
English
Tiếng Việt
Tìm kiếm
Đăng ký
Đăng nhập
Trang chủ
/
Lưu trữ
/
2025: Số 125 Tháng 03 năm 2025
2025: Số 125 Tháng 03 năm 2025
COMPARATIVE STUDY OF INTERNATIONAL EXPERIENCES IN THE INTEGRATED TEACHING OF NATURAL SCIENCES
1
File bài NCKH
THE EFFECT OF RECIPROCAL TEACHING MODEL ON ENGLISH MAJORS’ READING COMPREHENSION ABILITIES
10
File bài NCKH
CHALLENGES AND SOME SOLUTIONS OF VSTEP WRITING TEST FOR NON – ENGLISH MAJOR STUDENTS
19
File bài NCKH
IMPROVING ESSAY WRITING FOR ENGLISH MAJORS THROUGH AN INTEGRATED INSTRUCTION
29
File bài NCKH
ENHANCING STUDENT SATISFACTION WITH UNDERGRADUATE TRAINING ACTIVITIES: SOLUTIONS FOR HANOI OPEN UNIVERSITY
38
File bài NCKH
THE FACTORS AFFECTING STUDENTS' INTENTION TO PARTICIPATE IN TRAINING AND DEVELOPMENT PROGRAMS ON DIGITAL AND TECHNOLOGICAL SKILLS AT CAN THO UNIVERSITY OF TECHNOLOGY
47
File bài NCKH
AN INVESTIGATION INTO TOEIC VOCABULARY LEARNING AMONG NON-ENGLISH MAJOR STUDENTS AT UNIVERSITY OF ECONOMICS-TECHNOLOGY FOR INDUSTRIES
56
File bài NCKH
USING PODCASTS TO ENHANCE ENGLISH LISTENING SKILLS FOR THE 11TH GRADERS AT AN ENGLISH CENTER IN HANOI
65
File bài NCKH
IMPLEMENTING THE SCAFFOLDING STRATEGY TO TEACH ENGLISH SPEAKING TO FIRST-YEAR ENGLISH MAJORS AT DONG NAI TECHNOLOGY UNIVERSITY
74
File bài NCKH
UNIVERSITY TEACHERS’ PERCEPTIONS OF GAMIFICATION IN ENGLISH TEACHING: A QUALITATIVE STUDY AT A UNIVERSITY IN HANOI
82
File bài NCKH
ENHANCING STUDENTS’ SPEAKING AND LISTENING SKILLS THROUGH TEAM GAMES: A CREATIVE APPROACH TO LANGUAGE LEARNING
92
File bài NCKH
Loading...